Sose fog megvalósulni, de most láthatjuk, hogy milyen lenne akár egy Ferrari, Lamborghini, esetleg egy McLaren kamion.
A teherautó-piac egy olyan szegmens, ahol közel sem a dizájn az elsődleges. A legnagyobb gyártók fő szempontjai a tervezés során a komfort, az ergonómia, a hatékony üzemelés és a technikai felszereltség, amivel segíthetik a sofőrök munkavégzését. Habár vannak modellek Amerikában, amik egész jól is néznek ki, akadnak különleges kialakítások, de nem ez a jellemző.
Most azonban a Fleetlogging jóvoltából megnézhetjük, hogy milyen lenne egy kamion a legnagyobb sportautókat gyártó márkák formatervével. Az első az Aston Martin, amelyhez a DB11-ből merítettek ihletet. Átvették a hatalmasra nyílt első hűtőrácsot és a fényszórókat. Továbbá növelték a motorháztető emelkedési szögét is.
A Ferrari kamionjának alapja a Portfino modellre épül, ami egy keménytetős sportautó. Az olasz márka 2017-ben kezdte el gyártani, és azóta is ott van a termékpalettán. A dizájnerek nem egy “kabrió kamiont” akartak létrehozni, ezért egy teljes üvegkupolát tettek rá.
Van egy még különlegesebb darab, a Koenigsegg. A svéd hiperautókat gyártó cég Agera modelljét alakították át úgy, hogy kamion legyen. A végeredmény egy kisebb kivitel lett, akárcsak a Ferrari. Kisebb és egyben karcsúbb pótkocsival, megtartva a szélvédő jellegzetes kialakítását és a közepén elhelyezett ablaktörlőt.
A Lamborghini kamionjának az Urus lett az alapja, miért is lenne más, hiszen ebben a modellben ötvözni tudta az olasz márka az SUV-k és a szuperautók sajátosságait. A kamion külsőre megkapta a jellegzetes légbeömlőket, a lámpákat és egy elég magas üvegkupolát. Érdekesség, hogy a Lamborghini valójában traktorok gyártásával kezdte működését, úgyhogy igazán a kamionok gyártása se lenne teljesen irracionális lépés tőlük.
Két további márka is bekerült a különleges szuperautó-gyártók kamion koncepciói közé, méghozzá a McLaren és a Pagani.
Előbbi alapját a 720S modell, utóbbiét pedig természetesen a Zonda adta. A McLarcen esetén kiemelendő az ötletes pótkocsi-megoldás, ami a brit márka logóját jeleníti meg.
Mindent egybevetve, ezek képtelenségek, amelyre valószínűleg soha nem lesz példa, de egy-kettő még akár jól is tudna kinézni. A teljesítményükkel pedig nyilván nem lenne probléma.