Emellett pedig visszahozhatják a beltérbe a gombokat, amiknek a hiányát eddig hatalmas táblagépekkel kompenzálták.
A luxus szintjén mindig hajlamos azt gondolni az ember, hogy ez már a csúcs. Innen már tényleg nem lehet hova tovább fejlődni, aztán mégis mindig van valami, amitől ledobjuk a láncot, a gyártók meg büszkén bólogatnak, hogy ők megmondták.
Néha viszont jó egy kicsit visszatekinteni, mert vannak technológiák, amik bár régiek, funkciójuk nem kopott meg. Ilyen az is, hogy a Mercedes visszahozhatja a dedikált kapcsolókat a következő S-osztályba.
Ez nagyjából egybevágna a jelenlegi autóipari trendekkel, hiszen sok gyártó rájött, hogy a fizikai gomb bizonyos körülmények között sokkal jobb. A Mercedesnél viszont nem a hagyományos formában hoznák vissza.
Kapacitív érintőgombokat raknának aza utóba, azon belül is a kormányra. Ezek szintén nem fizikai kapcsolók, de legalább dedikált szerepük van és nem kell a táblagépben matatni funkciókért, miközben nem az utat figyeljük.
A másik újítás az lenne, hogy a kormánykereket is újra feltalálná a Mercedes. A szókapcsolatból csak a kormányt tartaná meg és a kereket téglalapra cserélné.
A megoldás hasonló lenne, mint a nemrég bemutatkozott Vision One-Eleven koncepcióautóban, amelyet a '70-es évek egyik rekordere, a C111 ihletett. Ezzel együtt pedig magát a kormányoszlopot is megszüntetnék jelenlegi formájában.
A Mercedes elkötelezett abban, hogy a hagyományos, mechanikus rendszer eltűnjön luxusautóiban 2-3 éven belül, de hogy mi lesz helyette, az kérdéses. Ahogy a négyszögletű kormány sem ma lesz elérhető az S-osztály és EQS modellekben, hanem várhatóan csak 2027-ben, a következő generációnál.