Nagy Alexander
Oldalak
Made in Italy – 6 legendás motor Olaszországból
Dupla vezérműtengely, szívó V12, kompakt V4 – igazi ínyencségek Olaszországból, amelyek a mai napig megdobogtatják a benzinvérűek szívét.
A nehézbombázók – Mercedes modellek 6000 köbcenti felett
A Mercedes sohasem fukarkodott a hengerűrtartalommal, ez tény. Ma már 4000 köbcenti is soknak számít, de volt idő, amikor másfélszer ennyi sem volt elég!
Az utolsó konzervatív Renault – Renault Safrane
A Safrane volt a Renault csúcsmodellje a ‘90-es években, stílusos formával, komfortos utastérrel és V6-os motorokkal próbált betörni a prémiumok közé.
Francia csúcstámadó - Renault 25
A Renault 25-ös a ‘80-as évek egyik meghatározó francia luxusautója volt: ezzel akarták megtörni a Citroën uralmát a szegmensben.
Miért jó a boxermotor?
A boxermotorok főleg a Porschékban és Subarukban váltak híressé. A különleges hengerelrendezésnek számos előnye van, nem véletlenül alkalmazzák előszeretettel.
6 lélegzetelállító tanulmányautó, ami soha nem került sorozatgyártásba
Yamaha versenyautó F1-es technikával, középmotoros szuper-BMW, 13 ezer köbcentis V16-os Cadillac limuzin. Tanulmányautók, amelyek sosem kaptak rendszámot!