A Cosworth a Forma-1-es sikerek mellett utcai autókba is gyártott motort, az Audi RS4-es és a Mercedes 190-es se lenne ugyanaz az angol műhely segítsége nélkül.
A Pulit az 1980-as évek közepén kezdték gyártani Hódmezővásárhelyen, a magyar kisautót főleg a nyugati piacra szánták, de végül nem futott be nagy karriert.
A Xedos 6 és a Xedos 9 modellekkel támadt a Mazda a limuzinok frontján a ‘90-es években, de sajnos nem sikerült maguk mögé utasítani a német konkurenciát.
Az Audi egykori zászlóshajója bitang ereje mellett rendkívül takarékos volt: egy tank üzemanyaggal megtehette a Tiszabecs-Letenye-Tiszabecs távot!
A Subaru 360 az ‘50-es évek második felében mutatkozott be, mint a gyártó első személyautója. A farmotoros apróság gyorsan a japánok kedvencévé avanzsált!
Veterán, Tech, subaru, 360, kei car, népautó, japán
V12-es dízelmotor? Ma már egy ilyenért keresztre feszítés járna, a gázolajos technika a múlté. De az utolsó igazi titánok azért megérnek egy misét!
Dízel vagy benzines, karburátoros vagy injektoros, a W124-es Mercedes esetében nehéz mellényúlni. Bármelyik motorral hűségesen szolgált/szolgál évtizedeken át!