Tarsoly Bálint

Oldalak

Tarsoly Bálint2019. augusztus 18.

Az 53 lóerős, boxermotoros és léghűtéses német fastback – 1965 Volkswagen 1500 Typ 3 Fastback

1961-ben a Volkswagen bemutatta a Bogár egy tovább fejlesztett változatát, a szedán Typ 3-t. A faros limuzin akkora sikernek örvendett, hogy a cég rövidesen piacra dobta a kombi és fastback kivitelt is.

Tarsoly Bálint2019. augusztus 17.

A 7,5 literes, V8-as telivér kormányzó – 1976 Oldsmobile Ninety-Eight Regency

1976-ban az Oldsmobile bemutatta a 9. generációs Series 98 utolsó ráncfelvarrot változatát, ami a korszak Amerikájában a legjobb ár – érték arányú belépő szintű luxusautó volt

Tarsoly Bálint2019. augusztus 11.

Ehi Vincenzo, egy 2 hengeres kombi Cinquecento! – 1960 Fiat 500 Giardiniera

1960-ban a Fiat bemutatta a legendás 500-as talán legmeghökkentőbb változatát, a kombi „Giardiniera”-t. Az alig 3 méteres, 2 hengeres kisautó új szintre emelte az „egérkamion” fogalmát

Tarsoly Bálint2019. augusztus 04.

A V8-as, 7,0 literes és 350 lóerős mennydörgő sas – 1960 Ford Thunderbird

1958-ban a Ford bemutatta a T-bird második generációját, mely 3 éves gyártása alatt minden évben megújult. Legfejlettebb változata az 1960-as, a szérián belüli második ráncfelvarrott modell volt

Tarsoly Bálint2019. augusztus 03.

Az 5,1 literes, soros 6 hengeres kemény legény – 1946 Hudson C-28 ¾ Ton Pickup „Big Boy”

1946-ban a Hudson bemutatta a Commodore pickuppá alakított változatát, a C-28-ast. Az 58-as széria legnagyobb tagja azonnal nagy sikert aratott, 2 év alatt több mint 3 000 példány talált gazdára.

Tarsoly Bálint2019. július 28.

A 3 hengeres, 45 lóerős NDK-s bűzgenerátor – 1966 Wartburg 353

Az 1960-as évek végén a Wartburg felhagyott a 311-es „Púpos szépség” termelésével és belevágott a 2 ütemű kocka majdhogynem 30 éves termelésébe. Ő pedig nem más, mint a 353-as modell.

Oldalak