Tarsoly Bálint

Oldalak

Tarsoly Bálint2019. június 23.

A 8,2 literes luxushodály 235 ló erejével – 1975 Cadillac Eldorado

1953-ben a Cadillac bemutatta az 1. generációs Eldoradót. A széria azonnal hatalmas karriert futott be, melyet az is igazol, hogy 9. generációja a szabad világ egyik legjelentősebb jelképévé vált. Ő az 1971 és 1978 között szerelt Cadillac Eldorado

Tarsoly Bálint2019. június 16.

Az 1,0 literes, 4 hengeres csehszlovák luxusfenevad – 1964 Škoda 1000 MB

Az 1960-as években a Mladá Boleslav-i autógyár hatalmas változásokon esett át. A gyár bővítése mellett 1964-ben „piacra dobta” a korszak KGST luxus-etalonját, az 1000 MB modellt

Tarsoly Bálint2019. június 09.

A sornégyes 700 köbcentis vajdarab – 1947 Renault 4CV

1946-ban a Renault bemutatta a Bogár mintájára épült kisautót, ami az első francia autó volt, ami a Kacsát megelőzve elérte az 1 milliós példányszámot. Ő az 1947 és 1961 között szerelt Renault 4CV

Tarsoly Bálint2019. június 02.

Az irdatlan sornyolcas 4 literes bálna – 1940 Buick Super Eight Series 50

Hogyan adj el egy autót 4-szer? A Buick már 1940-ben megtalálta a választ, mikor bemutatta a Roadmaster és Special ötvözéséből született 2. generációs, 4,1 literes Series 50 Super Eightet

 

Tarsoly Bálint2019. május 25.

A 6,8 literes Mindenható V8-as – 1963 Mercedes-Benz 600

1963-ban a Mercedes bemutatta a valaha volt legelitebb limuzinját, a W100-ast. A luxus csillagból kevesebb, mint 2800 készült, főbb vásárlói hírességek és diktátorok voltak

Tarsoly Bálint2019. május 12.

7,2 liter, 325 lóerő és szégyentelen fényűzés – 1957 Imperial Crown

1957-ben az Imperial bemutatta egyik legikonikusabb zászlóshajóját, a Virgil Exner tervezte Crownt. Az autó nem csak méreteivel, de teljesítményével és felszereltségével is túlszárnyalta a kor legelitebb luxusautóit

Oldalak